Ο Έλληνας δεν δείχνει να θέλει να αφήνει το αυτοκίνητο του, ακόμα και όταν πληρώνει 2,5 ευρώ το λίτρο την βενζίνη…
Η άνεση, η δροσιά, ο προσωπικός χώρος, αλλά και εν μέρει η ανεπάρκεια των ΜΜΜ, είναι οι λόγοι που οι Έλληνες δεν τραβούν χειρόφρενο στο αυτοκίνητό τους, έστω και αν πληρώνουν τα καύσιμα σχεδόν 30% παραπάνω.
Τα στοιχεία, δείχνουν ελάχιστη μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου, η οποία σημειώστε, παρατηρείται συνήθως αυτή την εποχή, λόγω του καλού καιρού. Παράλληλα, αντίστοιχα μικρή αύξηση έχει σημειωθεί στα ΜΜΜ, έστω και αν τα Ελληνικά, είναι από τα οικονομικότερα στην Ευρώπη.
Η κίνηση και οι καθυστερήσεις που προκαλούν τα μποτιλιαρίσματα, αλλά και οι συχνές βλάβες των -κατά πλειοψηφία- παλαιών και ταλαιπωρημένων αυτοκινήτων, κοστίζουν για τη συγκεκριμένη διαδρομή πάνω από 20 λεπτά από τη ζωή του οδηγού, δηλαδή +40 λεπτά στο πήγαινε – έλα.
Αναλογιστείτε μόνο, ότι την ίδια διαδρομή με ένα e-bike την καλύπτεις το πολύ σε 15 λεπτά…
Σημειώστε και την δραματική αύξηση των ακινητοποιημένων αυτοκινήτων στους δρόμους, τα οποία θα είναι ακόμα περισσότερα όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία, δηλαδή η ταλαιπωρία σε ανθρώπους και μηχανές.
Οι επιπτώσεις φυσικά στην ατμόσφαιρά, το περιβάλλον, την ασφάλεια στους δρόμους και γενικότερα την υγεία των κατοίκων είναι δραματικές…