Ήρθε στην Ελλάδα και δεν έφυγε ποτέ – Η ιστορία του Αυστριακού Ότο, που πρωταγωνιστεί στο φετινό σποτ του ΕΟΤ

Ο υπουργός τουρισμού Βασίλης Κικίλιας μίλησε στην εκπομπή «Κοινωνία ώρα Mega» για το νέο σποτ του ΕΟΤ με πρωταγωνιστή τον Ότο, έναν άνδρα από την Αυστρία που ήρθε στην Ελλάδα και δεν γύρισε ποτέ. Ο υπουργός έκανε επίσης τις προβλέψεις του για την πορεία του τουρισμού φέτος στη χώρα μας, αλλά και για το φαινόμενο των «ψηφιακών νομάδων» και το πώς αυτοί μπορούν να ενισχύσουν τον τουρισμό μας εκτός σεζόν.

 

Το νέο σποτ του ΕΟΤ για την προώθηση του τουρισμού στην Ελλάδα έχει το σλόγκαν «Ελλάδα: Θα θέλεις να μείνεις για πάντα» και σε αυτό πρωταγωνιστεί το «ζωντανό παράδειγμα» του Ότο, ενός Αυστριακού που ήρθε στη χώρα μας πριν χρόνια, για να μείνει για πάντα.

«Είμαστε το νούμερο 5 τουριστικό brand στον πλανήτη. Βρήκαμε με τον ΕΟΤ τον Ότο, που είναι Αυστριακός και μας είπε την ιστορία του. Ήρθε πριν από 20 χρόνια στην Ελλάδα, για λίγο και τελικά ερωτεύτηκε, παντρεύτηκε και έμεινε για πάντα. Μένει στο σπίτι που βλέπετε στο σποτ, στη Μήλο. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού για αυτή την προσπάθεια. Το σποτ χτυπάει στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Αισθανόμαστε ότι είναι ένας ωραίος τρόπος να προβάλλουμε τη χώρα και πέρα από τον τουρισμό», εξήγησε ο Β. Κικίλιας.

Όσον αφορά τους λεγόμενους «ψηφιακούς νομάδες», ανθρώπους δηλαδή που εργάζομαι με τηλεργασία σε διάφορα μέρη του κόσμου και ανεξάρτητα από τη χώρα καταγωγής τους, ο υπουργός Τουρισμού είπε ότι «οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες ανακάλυψαν λόγω της πανδημίας, που οι εργαζόμενοι έπρεπε να δουλεύουν από το σπίτι με τηλεργασία, ότι κάποιοι είχαν καλύτερη ψυχολογία και απέδιδαν καλύτερα. Σκέφτηκαν να τους στέλνουν 6 μήνες σε έναν ωραίο προορισμό, και να δουλεύουν από εκεί».

Απόπειρα ανθρωποκτονίας 43χρονου στη Ρόδο – Σε κρίσιμη κατάσταση το θύμα

«Εμείς έχουμε φτιάξει νομοθετικό πλαίσιο για να προσφέρουμε καλύτερο και πιο φθηνό δίκτυο, και με τους επαγγελματίες του τουρισμού σε Ηράκλειο, Καλαμάτα και Σύρο δίνουμε τη δυνατότητα να έρθουν off season επαγγελματίες από το εξωτερικό, να μένουν στη χώρα μας. Αυτό είναι προστιθέμενη αξία για τη χώρα μας. Το κάνουν και μικροί επιχειρηματίες από μόνοι τους. Οι ψηφιακοί νομάδες είναι ένα trend σύγχρονο».

Κάνοντας, τέλος,  μια πρόβλεψη για το εάν ο τουρισμός θα αγγίξει φέτος τα επίπεδα του 2019, δηλαδή προ πανδημίας, ο Βασίλης Κικίλιας είπε:

«Το 2019 ήταν μια χρονιά χωρίς κρίση. Τώρα έχουμε πανδημία. Μέχρι σήμερα τα νούμερα που βλέπουμε είναι πολύ δυνατά και πολύ ισχυρά. Θα κάνουμε ταμείο στο τέλος του 2022. Περιμένουμε πάνω από 500.000 ταξιδιώτες από την Αμερική. Είναι ρεκόρ αυτό. Νομίζω ότι ο πρωθυπουργός με την όλη στρατηγική του και τα πολλαπλά επιτυχημένα ταξίδια του, έχει βοηθήσει να γίνει rebranding της χώρας στο εξωτερικό».

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ