Οδική Ασφάλεια: Εγκρίθηκε το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο – Αναλυτικά τι προβλέπει

Οδική Ασφάλεια: Εγκρίθηκε το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021 – 2030 που αποσκοπεί στη μείωση του αριθμού των νεκρών και των τραυματιών από τροχαία ατυχήματα, κατά 50% έως το 2030 από την Κυβερνητική Επιτροπή για την Οδική Ασφάλεια.

Στη συνεδρίαση της επιτροπής, που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Μεταφορών συμμετείχαν ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές και πρόεδρος της επιτροπής Μιχάλης Παπαδόπουλος, ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη και αντιπρόεδρος της επιτροπής Ελευθέριος Οικονόμου, η υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ζέττα Μακρή, η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ασημίνα Γκάγκα, ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Στέλιος Πέτσας και η γενική γραμματέας Υποδομών Μαρία – Έλλη Γεράρδη.

Κατά την εισήγησή του, ο υφυπουργός Μεταφορών υπογράμμισε ότι η αποδοχή του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου σηματοδοτεί την έμπρακτη απόδειξη ότι η βελτίωση του επιπέδου Οδικής Ασφάλειας αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης, του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, του υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, αλλά και δική του. Ο κ. Παπαδόπουλος παρουσίασε τις προτεραιότητες της συνεδρίασης της Κυβερνητικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας, οι οποίες συνοψίζονται στα εξής θέματα:

– Έγκριση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030

– Επικαιροποίηση και Προτεραιοποίηση δράσεων για την Οδική Ασφάλεια

– Σχέδιο Νόμου για το κυρωτικό πλαίσιο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

– Ενημέρωση για το έργο της ερευνητικής υποδομής ENIRISST, με έμφαση στο Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας, τα εργαλεία χρηματοδότησης υποδομών και τη βάση αξιολόγησης συγχρηματοδοτούμενων έργων

– Οδηγός Δημόσιας Πολιτικής για το ποδήλατο, ενόψει του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για το ποδήλατο.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ