Επενδύουν κυρίως σε φορτηγά αλλά και σε δεξαμενόπλοια τώρα που η ναυλαγορά τούς δείχνει σημάδια και οι τιμές πλοίων είναι στα χαμηλά προσδοκώντας στην άνοδο της έπειτα από 20 μήνες κρίσης
Από τις αρχές του χρόνου έως και τις 22 Μαΐου έχουν δώσει ήδη 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 114 πλοίων εκ των οποίων 62 είναι φορτηγά (αξίας 1,3 δισ..), 46 δεξαμενόπλοια ( 773,9 εκατ), τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (αξίας 55 εκατ.), δύο υγραεριοφόρα (αξίας 9,1 εκατ.) και ένα άλλης κατηγορίας.
Σύμφωνα με το data base της Allied Shipping Research ακολουθούν οι Κινέζοι στη δεύτερη θέση με 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια για 90 πλοία εκ των οποίων 59 είναι φορτηγά (αξίας 1,006 δισ.), 14 δεξαμενόπλοια (αξίας 226,6 εκατ.), δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (αξίας 80 εκατ.) και τρία υγραεριοφόρα (αξίας 29,5 εκατ.).
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε
ΑΠΟΔΟΧΗΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ