Οι Έλληνες εφοπλιστές έδωσαν $2,1 δισ. το 2022 για αγορά 114 πλοίων

Επενδύουν κυρίως σε φορτηγά αλλά και σε δεξαμενόπλοια τώρα που η ναυλαγορά τούς δείχνει σημάδια και οι τιμές πλοίων είναι στα χαμηλά προσδοκώντας στην άνοδο της έπειτα από 20 μήνες κρίσης

Το φράγμα των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων έσπασαν οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες το 2022 στις αγορές μεταχειρισμένων-second hand πλοίων.

Από τις αρχές του χρόνου έως και τις 22 Μαΐου έχουν δώσει ήδη 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 114 πλοίων εκ των οποίων 62 είναι φορτηγά (αξίας 1,3 δισ..), 46 δεξαμενόπλοια ( 773,9 εκατ), τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (αξίας 55 εκατ.), δύο υγραεριοφόρα (αξίας 9,1 εκατ.) και ένα άλλης κατηγορίας.
Σύμφωνα με το data base της Allied Shipping Research ακολουθούν οι Κινέζοι στη δεύτερη θέση με 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια για 90 πλοία εκ των οποίων 59 είναι φορτηγά (αξίας 1,006 δισ.), 14 δεξαμενόπλοια (αξίας 226,6 εκατ.), δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (αξίας 80 εκατ.) και τρία υγραεριοφόρα (αξίας 29,5 εκατ.).
Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ