Τέμπη: Πώς είναι ένα κέντρο ελέγχου τρένων στην Ελλάδα και πως στο εξωτερικό

Τη στιγμή που η Ελλάδα βιώνει την εθνική τραγωδία του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη στο επίκεντρο βρίσκεται το τι συνέβη και το πώς θα μπορούσε να αποφευχθεί αυτό το δυστύχημα.

 

Τις τελευταίες μέρες και μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, έχουμε ακούσει πολλά για το πώς λειτουργεί η σηματοδότηση και το δίκτυο των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα.

Η σύγχρονη τεχνολογία προσφέρει μια σειρά από επιλογές και λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν όχι μόνο στην αποφυγή συγκρούσεων τρένων αλλά κάθε είδους πιθανού κινδύνου στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Πώς είναι όμως ένα control room το οποίο διαχειρίζεται την κίνηση των τρένων στην Ελλάδα και πως είναι ένα αντίστοιχο control room στο εξωτερικό;

Για αρχή θα δούμε πως είναι ένα Κέντρο Συστημάτων Τηλεδιοίκησης-Σηματοδότησης ή αλλιώς control room στην Ελλάδα. Το πρωί της Πέμπτης 02/03 στον ΑΝΤ1 βγήκε ο Παναγιώτης Τερζάκης, σύμβουλος διοίκησης ΟΣΕ, από το Κέντρο Τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών το οποίο ελέγχει το μεγαλύτερο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου της Νοτίου Ελλάδος, από τους Αγίους Αναργύρους μέχρι το Μενίδι και από το Αεροδρόμιο μέχρι τα Λιόσια και από Τιθωρέα μέχρι Δομοκό.

Ο κ Τερζάκης εξήγησε με απλά λόγια πως λειτουργεί ένα τέτοιο κέντρο και το τι πρέπει να κάνουν όσοι εργάζονται σε αυτό.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ