Θεσσαλονίκη: Στο δεύτερο εξάμηνο του 2024 η εμπορική λειτουργία το μετρό

Θεσσαλονίκη: Την διαδρομή από το αμαξοστάσιο – κέντρο λειτουργίας του μετρό στην περιοχή της Πυλαίας μέχρι τον σταθμό Αγίας Σοφίας στο κέντρο της πόλης έκανε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σταϊκούρας, μαζί με τους υφυπουργούς Υποδομών και Μεταφορών, Νίκο Ταχιάο και Χριστίνα Αλεξόπουλου.

 

Στο πλαίσιο ξενάγησης στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας δημοσιογράφοι έκαναν την διαδρομή από την Πυλαία στον σταθμό της Αγίας Σοφίας με το μετρό.

Στοιχεία Βασικής Γραμμής Μετρό Θεσσαλονίκης

• 13 σύγχρονοι σταθμοί (Απόσταση μεταξύ σταθμών: 500-600μ. Μήκος αποβάθρας: 60 μ.)
• 9,6 χλμ. γραμμής με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς.
• 18 υπέρ-αυτόματοι συρμοί τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενοι, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό, χωρητικότητας 450 ατόμων.
• Συστήματα αυτόματων θυρών επί των αποβάθρων (PSD doors), κάθε σταθμού, για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού.
• Δημιουργία αμαξοστάσιου έκτασης 50.000 τ.μ, με κατασκευή και εξοπλισμό του Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) στην περιοχή της Πυλαίας.

Θεσσαλονίκη: Στοιχεία επέκτασης βασικού δικτύου προς Καλαμαριά

• 5 σύγχρονοι σταθμοί (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα)
• 4,77 χλμ. γραμμής με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς.
• 15 υπέρ-αυτόματοι συρμοί τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενοι, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό, χωρητικότητας 450 ατόμων.
• Συστήματα αυτόματων θυρών επί των αποβάθρων κάθε σταθμού (PSD doors), για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού.

Επεκτάσεις του Μετρό Θεσσαλονίκης

Για το Μετρό Θεσσαλονίκης, οι δύο βασικές επεκτάσεις, προς τη βορειοδυτική περιοχή του αστικού ιστού της πόλης και προς το Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης είναι η φυσική εξέλιξη για την ολοκληρωμένη ανάπτυξή του.

Για την επέκταση στη βορειοδυτική περιοχή, η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. έχει ήδη υπογράψει σύμβαση στις 8/3/2023 για τις πρόδρομες εργασίες της. Στόχος είναι, όταν ξεκινήσει ο διαγωνισμός για την υλοποίηση της συγκεκριμένης επέκτασης, να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι εργασίες οι οποίες στη βασική γραμμή στοίχισαν σε χρόνο και χρήμα.

Για την επέκταση προς το Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, έχουν ξεκινήσει τοπογραφικές μελέτες και γεωτεχνικές – γεωλογικές έρευνες, όπως ,μεταδίδει η ιστοσελίδαThestival.gr. 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ